Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektor ds. Rady Miejskiej
Urząd Miasta i Gminy,
ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów
tel. 076.81.85.020. wew. 134.
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor
ds. Rady Miejskiej
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, kierunek: administracja publiczna lub prawo,
b) staż pracy min. 3 lata,
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwa umyślne,
- Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
b) znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, regulujących zasady wyborów do organów stanowiących i wykonawczych państwa i samorządu terytorialnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, rozporządzenia w sprawie zasad techniki prawodawczej
c) obsługa komputera,
d) samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
e) umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
f) umiejętność analitycznego myślenia,
g) predyspozycje do redagowania pism
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) obsługa kancelaryjna i organizacyjno – techniczna Rady Miejskiej oraz komisji stałych i doraźnych,
b) prowadzenie rejestru uchwał Rady oraz skarg rozpatrywanych przez Radę,
c) przekazywanie podjętych uchwał do nadzoru, jednostkom organizacyjnym,
d) prowadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do wglądu,
e) przyjmowanie, ewidencjonowanie i udzielanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych,
f) udzielanie informacji o kompetencjach organów Gminy,
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok. nr 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. Rady Miejskiej w terminie do dnia 21 lutego 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.sbip.pl/chocianow) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).