Nabór no wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. elektronicznego obiegu dokumentów i obsługi klientów

 

Urząd Miasta i Gminy,

ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów

tel. 076.81.85.020. wew. 134.

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Podinspektor

ds. elektronicznego obiegu dokumentów

i obsługi klientów

 

 

  1. Wymagania niezbędne:

a)       wykształcenie wyższe –  kierunek: administracja publiczna lub prawo,

b)       pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

c)        niekaralność za przestępstwa umyślne,

d)       dyspozycyjność.

   

  1. Wymagania dodatkowe:

a)       bardzo dobra znajomość obsługi komputera,

b)       znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego w stopniu pozwalającym na udzielenie podstawowych informacji klientowi,

c)        wiedza o funkcjonowaniu jednostek samorządu terytorialnego i zadaniach gminnej administracji publicznej,

d)       umiejętność pracy w zespole i z klientami,

e)       wysoka kultura osobista,

f)         umiejętność wykonywania zdań w szybkim tempie, odporność na stres.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)       obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów,

b)       prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego,

c)        przekazywanie korespondencji do referatów i jednostek organizacyjnych gminy,

d)       dostarczanie pracownikom informacji o nowych aktach prawnych,

e)       podawanie do publicznej wiadomości zawiadomień i obwieszczeń sądowych i komorniczych,

f)         prowadzenie rejestru przyjęć interesantów.

 

  1. Wymagane dokumenty:

a)       życiorys (CV),

b)       list motywacyjny,

c)        dokument poświadczający wykształcenie,

d)       kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

e)       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

f)         oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok. nr 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. elektronicznego obiegu dokumentów i obsługi klientów  w terminie do dnia 28 maja 2008 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://chocianow.bip.pbox.pl),  na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu oraz w prasie lokalnej.

                Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na  przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Sekretarz Miasta i Gminy
Udostępnił:
Słota Joanna
(2008-05-13 12:57:17)
Ostatnio zmodyfikował:
Słota Joanna
(2008-05-13 12:58:03)