Nabór no wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. elektronicznego obiegu dokumentów i obsługi klientów
Urząd Miasta i Gminy,
ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów
tel. 076.81.85.020. wew. 134.
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor
ds. elektronicznego obiegu dokumentów
i obsługi klientów
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe – kierunek: administracja publiczna lub prawo,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa umyślne,
d) dyspozycyjność.
- Wymagania dodatkowe:
a) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
b) znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego w stopniu pozwalającym na udzielenie podstawowych informacji klientowi,
c) wiedza o funkcjonowaniu jednostek samorządu terytorialnego i zadaniach gminnej administracji publicznej,
d) umiejętność pracy w zespole i z klientami,
e) wysoka kultura osobista,
f) umiejętność wykonywania zdań w szybkim tempie, odporność na stres.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
b) prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego,
c) przekazywanie korespondencji do referatów i jednostek organizacyjnych gminy,
d) dostarczanie pracownikom informacji o nowych aktach prawnych,
e) podawanie do publicznej wiadomości zawiadomień i obwieszczeń sądowych i komorniczych,
f) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów.
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok. nr 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. elektronicznego obiegu dokumentów i obsługi klientów w terminie do dnia 28 maja 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://chocianow.bip.pbox.pl), na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu oraz w prasie lokalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).