Nabór na wolne stanowisko Inspektor ds. finansowych

Urząd Miasta i Gminy, ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów tel. 076.81.85.020. wew. 134.

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektor ds. finansowych

 

  1. Wymagania niezbędne:

a)       wykształcenie wyższe –  ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,

b)       staż pracy min. 3 lata ,

c)        pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

d)       niekaralność za przestępstwa umyślne,

e)       dyspozycyjność.

   

  1. Wymagania dodatkowe

 

a)       doświadczenie w sektorze finansów publicznych

b)       dobra znajomość obsługi komputera w tym programów: Word, Excel

c)        umiejętność pracy w zespole i z klientami,

d)       komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność

e)       umiejętność pracy w zespole

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowanie zestawień wydatków i dochodów jednostek budżetowych w celu opracowania projektu budżetu Miasta i Gminy Chocianów ( zestawienie wydatków z podziałem na rzeczowe, inwestycyjne oraz wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń); przekazywanie informacji odpowiednim jednostkom o środkach jakie zostały określone w projekcie budżetu oraz w planie budżetu gminy na dany rok budżetowy; zbieranie danych niezbędnych do opracowania planu finansowego Urzędu Miasta i Gminy Chocianów; miesięczne sprawozdanie planu wydatków wykazywane w sprawozdaniach Rb-28s, Rb-27s z planem uchwalonym w budżecie; księgowanie GFOŚ i ZFŚS; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym sprawozdań jednostek organizacyjnych; przygotowanie danych do złożenia wniosku kredytowego; kwartalne przekazywanie sprawozdań do banków; zgodnie z umowami; sporządzanie bilansów łącznych jednostek i bilansu skonsolidowanego; sporządzanie różnych sprawozdań i informacji na polecenie Skarbnika; wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego

 

  1. Wymagane dokumenty:

a)       życiorys (CV),

b)       list motywacyjny,

c)        dokument poświadczający wykształcenie,

d)       kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

e)       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

f)         oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych
i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok. nr 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. finansowych  w terminie do dnia 4 listopada 2008r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://chocianow.bip.pbox.pl),  na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu oraz w prasie lokalnej.

                Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na  przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Sekretarz Miasta i Gminy
Udostępnił:
Piskorz Magdalena
(2008-10-21 09:43:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Piskorz Magdalena
(2008-10-21 12:07:42)