Nabór na stanowisko Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego

  Urząd Miasta i Gminy

ul. Ratuszowa 10

59-140 Chocianów

tel. 076 8185-020 wew. 134.

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

a)       wykształcenie wyższe –  administracja, administracja publiczna, służby publiczne lub wykształcenie średnie w zakresie wojskowości,

b)      w przypadku wykształcenia średniego staż pracy – 3 lata

c)       pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

d)      niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

e)      obywatelstwo polskie

f)         nieposzlakowana opinia

   

  1. Wymagania dodatkowe

 

a)       umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych w stopniu dobrym

b)      znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz przepisów związanych z wykonywaniem zadań na w\\w stanowisku

c)       mile widziany staż pracy w administracji publicznej

d)      umiejętność interpretacji przepisów prawnych

e)      umiejętność samodzielnego wykonywania zadań

f)         gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

g)      dyspozycyjność

h)       umiejętność pracy w zespole

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) w zakresie spraw obronnych

- odpowiedzialność za realizację postanowień Wojewody Dolnośląskiego i zadań Burmistrza MiG Chocianów w sprawach dot. problematyki obronnej

- opracowywanie planu zamierzeń miasta i gminy w zakresie realizacji zadań obronnych

- współpraca z DUW Wydz. Zarządzania Kryzysowego we Wrocławiu, Delegaturą w Legnicy

- sporządzanie protokołów z posiedzeń zespołu BMiG oraz ustaleń wynikających z aktów normatywnych i decyzji dot. spraw obronnych, wydanych przez organa nadrzędne a także sprawowanie kontroli nad terminowością wykonywania tych ustaleń i decyzji wymienionych wykonawców

- zbieranie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji nt. realizacji zadań obronnych

- opracowywanie i utrzymanie stałej gotowości dokumentacji dot. osiągania stanów gotowości obronnej Państwa a w szczególności Regulaminu Organizacyjnego na czas „W”, dokumentacji Stanowiska Kierowania/ DMP, dokumentacji Stałego Dyżuru, zestawów zadań obronnych i szczegółowych planów ich realizacji w Komorkach organizacyjnych urzędu

- prowadzenie na podstawie planu zatwierdzonego przez BMiG lub doraźnie przez niego zleconych kontroli realizacji zadań w zakresie obronności w jednostkach organizacyjnych na terenie miasta i gminy, podległych lub nadzorowanych przez Burmistrza

- prowadzenie szkolenia obronnego kadry kierowniczej urzędu i jednostek organizacyjnych podległych Burmistrzowi

- organizacyjne zabezpieczenie oraz opracowanie założeń i dokumentacji dot. prowadzenia ćwiczeń na szczeblu miasta i gminy

- prowadzenie spraw z zakresu informacji niejawnych

- realizacja świadczeń osobistych na rzecz sił zbrojnych

- utrzymywanie ciągłej gotowości i prowadzenie całości spraw związanych z koniecznością natychmiastowego uzupełniania stanów osobowych (akcja kurierska) oraz dowóz żołnierzy

- prowadzenie kontroli w zakresie zabezpieczenia mienia społecznego oraz przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej w jednostkach podległych nadzorowanych przez Burmistrza

- prowadzenie kancelarii tajnej

b) w zakresie obrony cywilnej

- stała aktualizacja obrony cywilnej we wszystkich elementach

- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań obrony cywilnej

- aktualizacja stanów osobowych formacji obrony cywilnej miasta i gminy oraz zakładowych formacji

- organizowanie i koordynowanie szkolenia formacji obrony cywilnej i ludności w zakresie powszechnej samoobrony

- utrzymanie w stałej aktualności systemu ostrzegania i alarmowania ludności ( SWiA)

- utrzymanie w stałej aktualizacji dokumentacji drużyny wykrywania i alarmowania (DWiA)

c) w zakresie zarządzania kryzysowego

- prowadzenie spraw związanych z zagrożeniem powodziowym

- szkolenie gminnego zespołu reagowania, opracowywanie rocznych planów pracy tego zespołu

- aktualizacja Gminnego Planu Reagowania Kryzysowego

- utrzymywanie w ciągłej aktualizacji Planu Operacyjnego MiG

- stała współpraca z Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Polkowicach

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

a)       życiorys (CV),

b)      list motywacyjny,

c)       dokument poświadczający wykształcenie,

d)      kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

e)      inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

f)         oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok. nr 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego   w terminie do dnia 31.01.2009 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://chocianow.bip.pbox.pl),  na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

            Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na  przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).

 

 

 

 

 

                                                                                                                             Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                                                                        Elżbieta Łukaszewska

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Piskorz Magdalena
(2009-01-21 11:05:24)
Ostatnio zmodyfikował:
Piskorz Magdalena
(2009-01-21 11:07:17)