Nabór na stanowisko Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego
Urząd Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 10
59-140 Chocianów
tel. 076 8185-020 wew. 134.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe – administracja, administracja publiczna, służby publiczne lub wykształcenie średnie w zakresie wojskowości,
b) w przypadku wykształcenia średniego staż pracy – 3 lata
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e) obywatelstwo polskie
f) nieposzlakowana opinia
- Wymagania dodatkowe
a) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych w stopniu dobrym
b) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz przepisów związanych z wykonywaniem zadań na w\\w stanowisku
c) mile widziany staż pracy w administracji publicznej
d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych
e) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań
f) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
g) dyspozycyjność
h) umiejętność pracy w zespole
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) w zakresie spraw obronnych
- odpowiedzialność za realizację postanowień Wojewody Dolnośląskiego i zadań Burmistrza MiG Chocianów w sprawach dot. problematyki obronnej
- opracowywanie planu zamierzeń miasta i gminy w zakresie realizacji zadań obronnych
- współpraca z DUW Wydz. Zarządzania Kryzysowego we Wrocławiu, Delegaturą w Legnicy
- sporządzanie protokołów z posiedzeń zespołu BMiG oraz ustaleń wynikających z aktów normatywnych i decyzji dot. spraw obronnych, wydanych przez organa nadrzędne a także sprawowanie kontroli nad terminowością wykonywania tych ustaleń i decyzji wymienionych wykonawców
- zbieranie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji nt. realizacji zadań obronnych
- opracowywanie i utrzymanie stałej gotowości dokumentacji dot. osiągania stanów gotowości obronnej Państwa a w szczególności Regulaminu Organizacyjnego na czas „W”, dokumentacji Stanowiska Kierowania/ DMP, dokumentacji Stałego Dyżuru, zestawów zadań obronnych i szczegółowych planów ich realizacji w Komorkach organizacyjnych urzędu
- prowadzenie na podstawie planu zatwierdzonego przez BMiG lub doraźnie przez niego zleconych kontroli realizacji zadań w zakresie obronności w jednostkach organizacyjnych na terenie miasta i gminy, podległych lub nadzorowanych przez Burmistrza
- prowadzenie szkolenia obronnego kadry kierowniczej urzędu i jednostek organizacyjnych podległych Burmistrzowi
- organizacyjne zabezpieczenie oraz opracowanie założeń i dokumentacji dot. prowadzenia ćwiczeń na szczeblu miasta i gminy
- prowadzenie spraw z zakresu informacji niejawnych
- realizacja świadczeń osobistych na rzecz sił zbrojnych
- utrzymywanie ciągłej gotowości i prowadzenie całości spraw związanych z koniecznością natychmiastowego uzupełniania stanów osobowych (akcja kurierska) oraz dowóz żołnierzy
- prowadzenie kontroli w zakresie zabezpieczenia mienia społecznego oraz przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej w jednostkach podległych nadzorowanych przez Burmistrza
- prowadzenie kancelarii tajnej
b) w zakresie obrony cywilnej
- stała aktualizacja obrony cywilnej we wszystkich elementach
- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań obrony cywilnej
- aktualizacja stanów osobowych formacji obrony cywilnej miasta i gminy oraz zakładowych formacji
- organizowanie i koordynowanie szkolenia formacji obrony cywilnej i ludności w zakresie powszechnej samoobrony
- utrzymanie w stałej aktualności systemu ostrzegania i alarmowania ludności ( SWiA)
- utrzymanie w stałej aktualizacji dokumentacji drużyny wykrywania i alarmowania (DWiA)
c) w zakresie zarządzania kryzysowego
- prowadzenie spraw związanych z zagrożeniem powodziowym
- szkolenie gminnego zespołu reagowania, opracowywanie rocznych planów pracy tego zespołu
- aktualizacja Gminnego Planu Reagowania Kryzysowego
- utrzymywanie w ciągłej aktualizacji Planu Operacyjnego MiG
- stała współpraca z Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w Polkowicach
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok. nr 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego w terminie do dnia 31.01.2009 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://chocianow.bip.pbox.pl), na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).