Kandydat na stanowisko Asystenta Burmistrza

 

O G Ł O S Z E N I E
 
 
 
Urząd Miasta i Gminy w Chocianowie poszukuje kandydata na stanowisko Asystenta Burmistrza.
 
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunek: dziennikarstwo, prawo, administracja, komunikacja społeczna, polityka samorządowa, służby publiczne,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
  przestępstwo skarbowe
- obywatelstwo polskie
- nieposzlakowana opinia
- dyspozycyjność
 mile widziane:
- doświadczenie w pracy w samorządzie,
- znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym,
- znajomość zagadnień związanych z promocją w samorządzie i komunikacją społeczną.
 
Oferta powinna zawierać:
- cv, list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- dokument poświadczający wykształcenie,
- świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni
  praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
 
 
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok.
nr 15 z dopiskiem „Kandydat na stanowisko Asystenta Burmistrza” do dnia 30.10.2009 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
 
Wytworzył:
Udostępnił:
Piskorz Magdalena
(2009-10-21 14:36:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Piskorz Magdalena
(2009-10-21 14:37:51)