Nabór na wolne stanowisko uzrędnicze - Inspektor ds. organizacyjnych i kadr

 

Urząd Miasta i Gminy,

ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów

tel. 076.81.85.020. wew. 134.

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Inspektor

ds. organizacyjnych i kadr

 

 

  1. Wymagania niezbędne:

a)       wykształcenie wyższe –  kierunek: administracja publiczna lub prawo,

b)       staż pracy min. 3 lata,

c)        pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

d)       niekaralność za przestępstwa umyślne,

e)       dyspozycyjność.

   

  1. Wymagania dodatkowe:

a)       znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, o ogłaszaniu aktów normatywnych i innych aktów prawnych, o dostępie do informacji publicznej, ustaw regulujących wybory do Sejmu RP, Senatu RP, Prezydenta RP, Wójta, Burmistrza, Prezydenta, do samorządu terytorialnego, Parlamentu Europejskiego, referendum krajowe i gminne i przepisów wykonawczych do tych ustaw, rozporządzenia w sprawie zasad techniki prawodawczej.

b)       umiejętność stosowania przepisów prawnych,

c)        znajomość obsługi programu LEX,

d)       obsługa komputera,

e)       łatwość nawiązywania kontaktów

f)         uprzejmość, wysoka kultura osobista.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)       prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,

b)       współpraca z ZUS,

c)        sporządzanie sprawozdań dla GUS,

d)       ewidencja zarządzeń burmistrza,

e)       prowadzenie archiwum zakładowego,

f)         prowadzenie spraw wyborów przewodniczących jednostek pomocniczych gminy,

g)       organizacja wyborów do organów stanowiących i wykonawczych Państwa, Samorządu i Parlamentu Europejskiego, realizacja ustawy o referendum krajowym i gminnym.

 

  1. Wymagane dokumenty:

a)       życiorys (CV),

b)       list motywacyjny,

c)        dokument poświadczający wykształcenie,

d)       kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

e)       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

f)         oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok. nr 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. organizacyjnych i kadr  w terminie do dnia 30 kwietnia 2008 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://chocianow.bip.pbox.pl)  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

                Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na  przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

 

 

Zatrudnienie na w/w stanowisku nastąpi z dniem 29.05.2008 r.

 

 

Wytworzył:
Sekretarz Miasta i Gminy
Udostępnił:
Słota Joanna
(2008-04-16 09:32:48)
Ostatnio zmodyfikował:
Słota Joanna
(2008-04-16 09:34:06)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki