Nabór na wolne stanowisko Inspektor ds. finansowych
Urząd Miasta i Gminy, ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów tel. 076.81.85.020. wew. 134.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. finansowych
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe – ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,
b) staż pracy min. 3 lata ,
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwa umyślne,
e) dyspozycyjność.
- Wymagania dodatkowe
a) doświadczenie w sektorze finansów publicznych
b) dobra znajomość obsługi komputera w tym programów: Word, Excel
c) umiejętność pracy w zespole i z klientami,
d) komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność
e) umiejętność pracy w zespole
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowanie zestawień wydatków i dochodów jednostek budżetowych w celu opracowania projektu budżetu Miasta i Gminy Chocianów ( zestawienie wydatków z podziałem na rzeczowe, inwestycyjne oraz wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń); przekazywanie informacji odpowiednim jednostkom o środkach jakie zostały określone w projekcie budżetu oraz w planie budżetu gminy na dany rok budżetowy; zbieranie danych niezbędnych do opracowania planu finansowego Urzędu Miasta i Gminy Chocianów; miesięczne sprawozdanie planu wydatków wykazywane w sprawozdaniach Rb-28s, Rb-27s z planem uchwalonym w budżecie; księgowanie GFOŚ i ZFŚS; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym sprawozdań jednostek organizacyjnych; przygotowanie danych do złożenia wniosku kredytowego; kwartalne przekazywanie sprawozdań do banków; zgodnie z umowami; sporządzanie bilansów łącznych jednostek i bilansu skonsolidowanego; sporządzanie różnych sprawozdań i informacji na polecenie Skarbnika; wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych
i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Urzędu w Sekretariacie I piętro pok. nr 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. finansowych w terminie do dnia 4 listopada 2008r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://chocianow.bip.pbox.pl), na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu oraz w prasie lokalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).